LOVE

*
*
*
*
*
*
*







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مسائل . رابطه

سلام 
من از جلوگیری از بارداری اورژانسی استفاده کردم و بعد از 4 یا 5 روز خونریزی کردم و آیا همان پریودی است و هنوز حالت تهوع دارم خواستم بدونم آیا امکان بارداری هنوز هم هست یا نه خیلی می ترسم راهنمایی کنید با تشکر؟


جواب:
سلام
اگر روش اورژانسی را به درستی بکار بردید احتمال بارداری تقریبا نزدیک به صفر است اما این حالت تهوع ممکن است به دلیل همین استفاده از قرصهای ضدبارداری باشد.

 

 

 

 

سلام ایا قرص مگنا آر ایکس در صافی انحراف آلت تاثیری دارد؟ اگر نتیجه نگرفت میشه از پرو اکستندر استفاده کرد یعنی بعدازنتیجه نگرفتن از مگنا استفاده از اکستندر عوارضی نخواهد داشت؟


جواب:
سلام
خیر مگنا آر ایکس برای درمان انحراف آلت نیست بلکه خود اکستندر مخصوص اینکار است. یعنی اگر مشکل شما تنها انحراف آلت است تنها اکستندر را تهیه کنید و احتیاجی نیست مگنا آر ایکس را بخرید. البته استفاده ی همزمان هر دوی آنها مشکلی بوجود نخواهد آورد اما در مورد شما لازم نیست.

 

 

 

سلام
اگه از قرص LD به صورت اورژانسی استفاده کنم چه زمانی بعد از آن باید پریود بشم؟ با تشمر از راهنمایتون


جواب:
سلام
اگر بطور معمولی (روزانه) از این قرص استفاده میکنید شاید زمان قاعدگی تغییری نکند اما اگر روزانه این قرص را مصرف نمیکنید و فقط برای روش اورژانسی آنرا مصرف کردید ممکن است 1 هفته تا 10 روز تاخیر در قاعدگی ایجاد میشود.

 

 

 

mikonam,masalan mahe ramazoon bade eftar va dar halate adi asrha badesham ghosl mikonam vase namaze maghreb,kheiiiiiiiiiiiiiili doost daram tark konam vali nemitoonam yeho vasvase misham ,daghoonam,az nazdiki ba hamsaram lezat nemibaram va bade nazdiki hatman khod erzaie mikonam.komakam konid ,az ehsase gonah daram khafe misham


جواب:
سلام
این کار دو دلیل میتواند داشته باشد:
1- در نزدیکی با همسرتان به ارضای جنسی نمیرسید.
2- عادت. عادت و باز هم عادت!
راه حل دلیل 1) بهتر است در زمان نزدیکی همسرتان را راهنمایی کنید تا بتواند شما را به ارضای جنسی برساند. برای اینکار میتوانید دو مقاله نقش کلیتوریس و نقطه جی را از همین وبلاگ بخوانید.
راه حل دلیل 2) همانطور که همیشه گفتم خودارضایی اعتیاد آور است و این موضوع باعث میشه حتی خیلی از افرادی که ازدواج کرده اند و رابطه جنسی خوبی دارند باز به دلیل عادت خودارضایی کنند. اگر احساس میکنید مشکل شما به این دلیل است مقاله ترک گام به گام خودارضایی را از صفحه اول وبلاگ بخوانید و طبق آن عمل کنید. تا به امروز 126 نفر از دوستان با این مقاله ترک کرده اند.

 

 

سلام یه سوالی از شما داشتم من یه 6ماهی میشه با زنم عقد کردم شبا اون از من میخواد که با هم سکس کنیم ولی موقع دخول اون خیلی میترسه ومنصرف میشه علت چیه؟


جواب:
سلام
عمل دخول در دفعات اول باید با آرامش و با معاشقه طولانی مدت همراه باشد تا واژن رطوبت کافی را پیدا کند و عمل دخول راحتتر انجام شود. در غیر اینصورت همراه خواهد بود با درد زیاد.

 

 

 

چه عواملی باعث به تاخیر افتادن عادت ماهیانه می شود و راه حل چیست؟


جواب:
سلام
عوامل بسیار زیادی میتوانند دخیل باشند. رایجترین آن عدم تعادل هورمونی است. یعنی به دلایلی میزان هورمونهای بدن شما تغییر کرده. که راه حل آن مصرف قرصهای ضدبارداری (قرصهای هورمونی) است.

 

 

 

 

 

سلام. من دیروز به یک فایل صوتی که یک روانشناس در مورد تمایلات جنسی زن و مرد صحبت می کرد گوش دادم . روانشناس می گفت که بلند بودن موهای زهاری بدن تمایلات جنسی را کاهش می دهد و می گفت که زن و مرد باید زود زود موهای اطراف آلت تناسلی را اصلاح کنند تا سرد نشوند

1- آیا اصلاح نکردن موهای اطراف آلت تناسلی به ما کمک می کند تا سردتر شویم و به دنبال خودارضایی نرویم ؟

و در جای دیگر می گفت که زن و مرد هر جا که تمایل جنسی داشته باشند باید رابطه برقرار کنند زیرا اگر در مقابل میل جنسی شان مقاومت کنند و رابطه برقرار نکنند بعد از مدتی سرد می شوند و دیگر از رابطه جنسی لذت نمی برند.

2- حالا ما اگر در مقابل میل جنسی مان بایستیم و خود ارضایی نکنیم / آیا سرد نمی شویم و امکان این که در آینده در رابطه ی جنسی با همسرمان موفق نشویم هست ؟ چرا ما باید مقابل میل جنسی مان بایستیم و سرد هم نمی شویم ولی زن و شوهر نباید مقابل میل جنسی شان بایستند ؟

لطفا کامل توضیح دهید . تشکر فراوان از این که به ما کمک می کنید.


جواب:
سلام
سوالات خوبی پرسیدید. ممنون
1- این موضوع بیشتر برای زوجها مد نظر است و آن هم دلیل علمی برایش وجود ندارد و تنها به دلیل ظاهر ناپسند و همچنین مشکلات بهداشتی که ممکن است بوجود آید این موضوع گفته میشود وگرنه هیچ رابطه خاصی بین بلندی موی بدن و میل جنسی نیست.
2- کاملا متفاوت است. یک زن و شوهر به روش درست شهوت خود را کنترل میکنند. یعنی با داشتن یک رابطه جنسی درست نه تنها دچار بی میلی جنسی نمیشوند بلکه از تمامی منافع آمیزش نیز استفاده میکنند. ( فوائد آمیزش در مقاله ای در وبلاگ آمده است ) اما افرادی که خودارضایی میکنند شهوت خود را با روش اشتباه کنترل میکنند که باعث میشود خیلی از این افراد بعد از ازدواج تمایلی به داشتن رابطه جنسی با همسرشون نداشته باشند. یعنی دقیقا نتیجه برعکس میدهد. زیرا این افراد دچار انحرافات جنسی میشوند و دیگر از آمیزش با همسرشون لذت نمیبرند و فقط باید به آن نحوی که عادت داشتند میل جنسی خود را از بین ببرند یعنی با خودارضایی. همانطور که خیلی از افراد هستند حتی پس از ازدواج نیز خودارضایی میکنند و از آمیزش با همسرشون لذت نمیبرند.

 

 

در ایام پریود زن نباید رابطه ی جنسی برقرار کرد ؟ چرا ؟


جواب:
سلام
داشتن رابطه جنسی در ایام قاعدگی هیچ اشکال خاصی ندارد. البته به دلایل بهداشتی توصیه میشود اینکار انجام نشود و همچنین به دلیل اینکه خود خانم در این دوران احساس خوشایندی نخواهد داشت بهتر است اینکار صورت نگیرد. اما اگر هر دوی زوجین تمایل داشتند مشکلی وجود نخواهد داشت. البته باید مراقب باشید حتی در دوران قاعدگی نیز احتمال بارداری وجود دارد (با اینکه کم است) پس باید به یک روشی جلوگیری کنید. برای آقایان نیز مشاهده خون و ترشحات قاعدگی در هنگام آمیزش زیاد جالب نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

سلام قبل ار هر چیزی ازتون تشکر می کنم سایتون خیلی مفید خیلی استفاده کردم
من 21 سن دارم حدود چهار سال یعنی از سن بلوغ خود ارضایی می کردم این سال اخر کمتر شده سه ماه هم هست تقریبا ترک کردم
الان الت تناسلی ام خیلی شل و کوچیک شده ولی موقع تحریک شدن به حالت عادی بر می گرد مثلا 13سانت
می خواستم ببینم به مرور زمان ایا این مشکلم بر طرف میشه یا ...؟
بعد اگه ازدواج کنم می تونم نیازهای جنسی همسرم بر تامین کنم؟ ایا می تونم بچه دار شم یا تا حالا عقیم شدم؟
قدرت بدنی ام هم خیلی کمه واسه این که قوی تر شم چیکار کنم؟
از وقتی هم تو ترکم وزنم خیلی رفته بالا تو این دو سال بیست کیلو رفتم بالا الان 97کیلو هستم ایا بالا رفتن وزنم ربطی به ترک ...داره؟
خیلی ممنون


جواب:
سلام
خیر مشکل خاصی برای ازدواج نخواهید داشت و عوارض خودارضایی در سن شما بعد از ترک در کمتر از 1 سال همگی برطرف خواهد شد. به همین دلیل اصلا جای نگرانی نیست زیرا به موقع متوجه شدید که باید ترک کنید. ممکن است دلیل کم بودن قدرت بدنیتون خودارضایی باشد اما فقط با ترک نمیتوانید قدرت بدنی کافی بدست آورید. بهتر است ورزش کنید. هر نوع ورزشی که علاقه دارید میتواند کمکتون کند. برای کم کردن وزن هم ورزش قطعی ترین راه حل است. حتی پیاده روی روزانه میتواند بسیار مفید باشد. در ضمن اگر دائما احساس خواب آلودگی و خستگی میکنید ممکن است کمبود آهن نیز داشته باشید.

 

 

 

 

salam khaste nabashid
mikhastam bedunam jushe surat va sefidie mu az zararate khod erzayi hast ya na va agar hast ba tarke un emkane siah shodane dobareye mu hast? mamnun misham pasokh bedid


جواب:
سلام
در مورد جوش صورت با اینکه بصورت علمی اثبات نشده است اما خیلی از افراد بصورت تجربی به این نتیجه رسیده اند که خودارضایی میتواند باعث آن شود. البته شاید بتوان بصورت علمی نیز این موضوع را بدین گونه توجیه کرد که با بر هم خوردن روند طبیعی ترشح هورمون در بدن این جوشها ظاهر میشوند. اما در مورد سفیدی مو بنده تا به حال نشنیده ام که خودارضایی دلیلش باشد. ممکن است به دلیل کمبود ویتامین b باشد.


 

 

 

ایا امکان داره خون حاصل از پاره شدن پرده بکارت چند دقیقه بعد خارج شه یا بلافاصله بعد از پارگی خارج میشه؟


جواب:
سلام
معمولا بلافاصله خون قابل مشاهده است اما اگر زخم بکارت کم باشد میتواند تا چند دقیقه طول بکشد تا خون قابل رویت شود.

 

 

 

 

 

سلام برادر
شرمنده دوباره مزاحم شدم 
میخواستم بدونم چه مدت طول میکشه تا لارجر باکس اثر خودش رو نشون بده واینکه آیا مطمئنه و عوارض جانبی نداره ؟


جواب:
سلام
طبق اطلاعاتی که من از دوستانی که این محصول را از وبلاگ تهیه کرده بودند بدست آوردم در ماه اول بصورت کاملا واضح نتیجه را خواهید دید. اما برای اینکه این نتیجه دائمی باشد باید این محصول را بصورت دوره ای استفاده کنید. یعنی 2 ماه استفاده کنید و 1 ماه استفاده نکنید. سپس دوباره دو ماه استفاده کنید. در مورد عوارض هم هیچگونه عارضه خاصی ندارد اما نباید بصورت افراطی از آن استفاده کنید زیرا ممکن است باعث کشیدگی بیش از حد آلت شود و ایجاد درد کند.

 

 

 

 

 

 

 

ممنون از مقاله خوبتون.
من یه پسر 25 ساله هستم،تا حالا 3 بار خود ارضایی کردم،اونم فقط برای تجربه! ، همینشم توبه کردم دیگه نمیکنم.فقط دو هفته پیش وقتی تحریک شدم با یه فیلم بد برای اینکه توبم نشکنه قبل از انزال ، قبل از اینکه مایع منی بیاد تو آلتم،با فشار دادن ته آلتم نعوظم از بین بردم، بعد احساس کردم به چشمم فشار امده از فرداییش چشمم گاهی وقتا مثل نبض میزنه،علتش چیه ؟ چکار باید بکنم؟


جواب:
سلام
با اینکه اینکار باعث فشار زیادی به آلت تناسلی شما میشود و بسیار مضر است اما فکر نمیکنم دلیل مشکلتان این باشد. البته منظورتون رو از اینکه چشمتون مثل نبض میزنه نفهمیدم آیا منظورتون این است که ماهیچه های پلکتون بطور متناوب منقبض میشود؟ در هر صورت دلیل این موضوع بیشتر میتواند فشار عصبی باشد تا فیزیکی.

 

 

 

 

سلام.من3سال خودارضایی میکردم.ماههاانراترک کردم.ولی 9ماه پیش بعدازدواجم هنگام نزدیکی باشوهرم چون اونمیتوانست مراارضاکندیابهتربگویم ارضانمیشدم گاهی وقتابازدوباره خودارضایی میکردم.حال تصمیم گرفته ام انرابصورت جدی ترک کنم وتوسط خودشوهرم ارضاشوم میل زیادی هم برای رابطه دارم ولی چنددقیقه که از نزدیکی گذشت داخل واجنم خشک میشود ومیسوزدکه به سختی میتوانم رابطه راادامه دهم حال میخواهم بدانم ایاخوب میشوم وشوهرم میتواندمراارضاکندوایابرای باردارشدنم دراینده مشکلی نیست لطفاکمکم کنید ممنون 


جواب:
سلام
بهترین راه حل برای مشکل شما معاشقه قبل از آمیزش است. در هنگام معاشقه و ملاعبه واژن رطوبت کافی برای آمیزش پیدا میکند و دیگر این مشکل وجود نخواهد داشت. در ضمن داشتن استرس در هنگام آمیزش نیز میتواند باعث خشکی محیط واژن شود به همین دلیل نباید استرس داشته باشید. برای یادگیری بیشتر راجع به ارضا شدن خانمها همسرتان میتواند دو مقاله نقش کلیتوریس و نقطه جی را از وبلاگ بخواند. مطمئنا مشکلی نخواهید داشت اما با رعایت موارد ذکر شده رابطه جنسی بهتری پیدا خواهید کرد.

 

 

 

 

با سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون.
من 22 سالمه ولی بدن کم مویی دارم به طوری که موهای صورتم خیلی کم دراومده وهمچنین دستها و بالا تنم خیلی کم مو هست . از طرفی خیلی دوست دارم که بدن پر مویی داشته باشم . میخواستم بدونم آیا در بلوغ من خللی پیش اومده یا نه ؟ وکلا راه حل چیه تا رشد موهای بدنم زیاد بشه ؟ بازم تشکر


جواب:
سلام
رشد موی بدن بیشتر از هر چیز دیگری به عوامل ژنتیکی بستگی دارد. البته گفته میشود خوردن برخی مواد غذایی باعث افزایش / کاهش موی بدن میشود اما این عوامل بیشتر تجربی انتخاب میشوند تا علمی. در هر صورت با توجه به ژنتیکی بودن آن راه زیادی باقی نمیماند. در ضمن بیشتر افراد تمایل به از بین بردن موهای زائد بدن هستند و کمتر کسی را میتوان یافت که تمایل به داشتن آنها داشته باشد, به همین دلیل شاید بهتر باشد درباره این موضوع بیشتر فکر کنید و ببینید آیا این واقعا چیزی است که میخواهید؟!

 

 

 

 

سلام
در زمان پریود خانومم نمیتوانم باهاش نزدیکی داشته باشم ؟
چرا ؟
اگه جواب نه هست نزدیکی داشته باشم چی میشه ؟


جواب:
سلام
بطور کلی مشکلی وجود نخواهد داشت اما با توجه به ترشحات خروجی و خونی که در این زمان خارج میشود به دلایل بهداشتی توصیه نمیشود. البته بیشتر خانمها هم نسبت به داشتن رابطه در چنین دورانی نیز احساس خوشایندی ندارند و در ضمن آقایان هم با دیدن خون و ترشحات خروجی واژن در دوران قاعدگی تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی نخواهند داشت. البته با رعایت بهداشت و وجود تمایل در هر دوی زوجین مشکلی پیش نخواهد آمد. ولی باید دقت کنید حتی در دوران قاعدگی امکان بارداری وجود دارد پس حتما پیشگیری لازم را انجام دهید.

 

 

 

 

سلام.
ببخشید که دوباره سوال میپرسم.
ولی من جواب سوالم رو نگرفتم. درباره ی درد مقعدم مطمعن هستم که دلیلش ارضا نشدن طولانی مدت هست. ( احساس خودم اینه از این درد اینه که حدس میزنم منی در من تولید میشه ولی چون ارضا نمیشم و خارج نمیشه وارد روده میشه و از مقعد دفع میشه و درد من اون لحضه هست که منی داره وارد روده میشه. من خیلی رو این مساله که دارم دقت کردم و تقریبا مطمعن هستم. چون چند بار هم که دستشویی رفتم همراه مدفوع مقداری آب منی هم بود ) فقط میخوام بدونم که همچین چیزی اصولا تو بدن اتفاق میافته یا خیر؟؟

در مورد درد دوم هم فقط وقتی اتفاق میافته که اون شرایط برام بوجود میاد. و در مواقع دیگه هیچ دردی رو در بیضه ها حس نمیکنم و کاملا طبیعی هستم.


جواب:
سلام
1- خیر این موضوع امکان پذیر نیست. هر چند آن ترشحاتی که در هنگام مدفوع خارج نظرات شما عزیزان:

SAMIULLAH
ساعت0:04---7 شهريور 1392
پښتون افراطیت نه مني

پښتویوه اصیله فلسفه ده

کله چې پښتون دنوروانسانانوغوندې دنړی په سینه ‌زیږیدلی رالوی شوی اودژوندژواک اسبابواووسایلوته ئی لاس وروړاندی کړی اودځمکی پرمخ ئی خپل قدم وهلی نوځان ئی ښاغلی ګڼلی خونورهم ورته ښاغلی ښکاره شوی خپل ځان ئی دځمکی پرمخ دعزت پریښته بللی اودنوروعزت ته ئی په درنه سترګه کتلی په خپله هنداره کې ئی خپل ځان بادارلیدلی خودنوروغلام کولوڅخه ئی بد راغلی نوهمداوجه ده چې پښتون دخپلی زیږی ژبی پښتوته هوډمن پاتی شوی اودنوروژبونیمګړتیا ئی غوږنه دی خوځولی نو همدا دلیل دی چې پښتودپښتون څیره ده.یوازی دپښتون څیره نه بلکی دنړی دلوی کوربله ډیوه ده اوټول کور پری رڼادي.

که چیرته دغه رڼا زیانمنه شی نوکوربه مو دتیاری خامارپه غیږکې راتاوشی اوزړه به مودویری په زولنووتړل شی اودعقل لمن به مودومري،تیاره اوخیرنه وی چې دماراولړم ځالی به پکی جوړی وی.

دخپلی کوټی ټغراولمڅی به دبلاګانو اوازونه راته شروع کړی ځکه چې هره تیاره بلازیږوی اودرڼاګانو په وطن کې دبلاموربوره شوی وي.نواوس دا زمونږفرض دی چې د خپل کورډیوه بله وساتو ترڅوچې نړی د تورتم دبلاګانوښکارونه ګرزی اوهیچاته ددی اجازه ورنکړوچې دپښتو اوپښتون په نوم ددلالی ګرمه نغاره وټنګوی اوپدی خبره دنړی په کچه ټول اوده ذهنونه راویښ شی چې پښتو دڅوکسومال اومتاع نده اونه یې څوک دعوه ګیر کیدی شی بلکی پښتو دټولوپښتنواوپه مجموعه کې دټول انسانیت مال دی ځکه چې پښتو دانسانیت نوم دی،پښتودمینی اومخبت فلسفه ده.

ځکه دپښتون پښتوداسلام ښکلا اوښایست مجموعه ده اوهر انسان کولی شی دخپل خواږه ژوندڅیره اومضمون دپښتوپه هنداره کې وګوری اوداحقیقت درک کړی چې پښتون په پښتو سره دژوند سیاست دین مذهب اودنورو انسانی همدردیومعماراوساتونکي دی اودادهمدی پښتون رسالت دی چې ټولی نړی ته دپښتودمینی اومحبت هغه روڼ تصویردتیارودماغونو څخه راوباسی چې پښتونواله تری جوړه شوی وی. اوهرانسان پدی قانع کړی چې دولس اووطن خادم په پښتو پیژندل کیږی اودا ټولی نړی ته وښائی چې پښتون قوم په پښتوسره دټولومذهبواخلاق اونور دی دوفااوایمانداری عظیم قوت دی اودټولو تهذیبی فلسفو اوپه هغو پوری مربوطو فرامینواوقوانینو دژوند ژواک اوخیرښیګڼولپاره پښتو او پښتونواله یوه ژوره روزنیزه مدرسه بلل شوی نو ځکه دادپښتون فرض دی چې دنړی هغه توراوتیاره ذهن چې دپښتون قوم په وړاندی ددوښمنی مزی غزوی راویښ اوقانع کړی اودنړی ګوت ګوټ پدی وپوهوی چې دپښتون په وړاندی نیولی سنګرپریږدی ځکه چې پښتون دسولی،امن،اتفاق،عدالت،اوریښتنو لی نوم دی او داهم وروښائی چې دپښتون قوم زړه اوذهن دریښتینی دیموکراسی مرکزدی اوپښتون په دیموکراسی کی دنوری دنیا په څیرچل ول ټګی اوبرګی دسره وجودنلری دنوری دنیا چل ولی دیموکراسی فتنه اوفسادزیږوی

اودولس ستراواخلاق زیانمنوی خودپښتون دخوی خصلت اوعملکرددیموکراسی دفتنی اوفساد مخه نیسی اودولسونواخلاق ترمیموی.

دپښتون په دیموکراسی کې چې دپښتوپه اصولوسمبال وی مساوات اواجتماعی عدالت پکی دوریه ښکاری اوبیاپښتون ښه سپاهی هم دی چې دمظلوم په ملاتړدظالم سره ښه مقابله کولی شی اودجهانی ورورولی لپاره دظالم دلاس توره اوتبرګی دخپلی سینی لاندی راوستلی شی ځکه چې دپښتون فلسفه پښتوده.

دپښتوپه قاموس کې داسی اخلاقی فلسفه پرته ده چې دنړی نورقومونو په خوب کې هم نه ده لیدلی اونه ئی دخیال اوفکر نیلې په دی خواراځغلولی دی.نوپښتوپښتون ته دغلا،چل،فریب،انسانی ازادی محنیوی،انسان غولونی،ټګی ،دوکی،په امانت کی حیانت،په وعده کی بی وفائی اوداسی نور عملونه چې دانسان اکرام اوسپکاوی سبب ګرځی اجازه نه ورکوی چې دپښتون په پاکه لمن دی دپلیتی داغ راڅرګند کړی ځکه چې په سیاسی دنیا کې هر پښتون حیاناکی دیموکراسی پلوی اوملاتړ کوی اونړیوالی ازادی لپاره هوډمن پاتی شوی خودخپل طبعی خصلت له مهی دنظام هغه څیره ئی ډیره بده راځی چې هلته دحیا اوعزت دلوټولوبازارونه لګیدلی وی.

وعده اووفا،عهداوپیمان،عقیده اوایمان دی دبی حیادیموکراسی په ځنځیرونوتړل شوی وی ځکه چې دپښتون فلسفه یونړیوال تصویر دی او پښتون ازادی دانسانیت لپاره غواړی مینه اومحبت دانسان سره کوی بیدون ددی چې ووائی داڅوک دی دکوم ځای دی ،کوم رنګ اوکومه عقیده لری خوهغه پرمخ تللی نړی چې دبشر پالنی اوبشرساتنی بیرغ ئی په لاس کې نیولی اوځانونه دټول انسانیت ټیکداران معرفی کوی په ډیر تورزړه اوخیرن ذهن سره بشرته دحدمت ترجنډی لاندی دبشردهلاکت اوتباکولومنصوبی جوړوی او هعه ریښتینی دیموکراسی چې په هغه کې دبشراصلی حقیقی اواخلاقی ازادی موجوده وی زندی کول غواړی،

نوځکه وایوچې ښکیلاک ګری نړی فلسفه دپښتون دفلسفی په انډول ډیره کمزوری ده ځکه چې دپښتون فلسفه پښتوده اوپښتوپدی اصل ډیره محکمه ولاړه ده چې دبشرلپاره حدمت،دمظلوم ملګرتیا،دظالم مقابله،په خپله خبره ودریدل،دځان دفاع اوساتنه،نوروته خیررسول،خپلی حیااوعزت سره مینه،دنوروعزت درناوی،خلاصه داچې دپښتون په فلسفه دټول انسانیت مقام خوندی ساتل شوی پښتواوپښتونواله هیچاته په هیڅ صورت ددی اجازه نه ورکوی چې خپل ځان خپله ژبه خپل لاس خپل زوراوقوت دبل په ضرراستعمال کړی،خوبرعکس دنړی نوروفلسفوپیروانوبیادګناهونولار نیولی اوپه ځای ددی چې دانسان دمقام دفاع اوملاتړ وکړی اودازادی لوی نعمت ئی خوندی وساتل شی دانسان په ضد ئی توره پورته کړی اودبشردحقوقوانګړلادتوراوسپین رنګوتضادونومرکزدی،

غرب پوری تړلی دیموکراسی څخه داسرایلونظام سنګرجوړشوی اودبشردحقوقواودیموکراسی ترشعار لاندی ټوله نړی په نمرودی اورکی سوزیږی اودچورچپاول لپاره ئی په یوه خوله کې شل ژبی راپیداکړی اواوس ئی دعمل اونظرپه غلاټوله دنیا پوهیدلی نوځکه پښتون قوم نړیواله فلسفه اوغربی دیموکراسی چې دزوراوظلم ځاله جوړه شوی ترسوال لاندی نیسی اوداخبره په کلکه ردوی چې ګویا پښتون قوم دافراطیت ترسیوری لاندی دنړیوال امن اوسولی څخه دجنګ په لوری بغاوت شروع کړی خودنړی د کاذبی فلسفی پیروان اوتش په نامه ددیموکراسی دعوه ګیرپدی نه پوهیږی چې دپښتون قوم د۱۹او۲۰پیړی په ټولولسیزوکې دازادی،خپلواکی اودیوی غنی دیموکراسی لپاره څومره قربانی ورکړی اوڅومره انسانانوته ئی دازادی لارخلاصه کړی،

دکبراوغرورماڼی ئی رانسکوری کړی اوڅومره انسانانو دغاړی څخه ئی داسارت ځنځیرونه غورزولی، داخودپښتون قوم دتاریخ یوروڼ مثال دی خوسوال دادی چې دخپلوخلکوغروراوهمت ته اخترام چې د نوروپه ضررنه وی ایاداافراطیت دی؟دخپلوخلکواووطن سره مینه، دوطن ساتنه،دخپل کلتوراوثقافت ژوندی کول اودغلامی دځنځیرڅخه دخپلی غاړی خلاصول ایاداافراطیت دی؟داکه


sarina
ساعت16:07---1 شهريور 1392
salam man chand ruze pish ba dus pesaram rabete dashtam az aghab khun rizi ham dashtam hanuzam laganam dard mikone mikhastam bedunam yaani emkanesh hast ke pardam azbeyn rafte bashe akhe gofte age injur shode sari tar aghd konim

معصومه
ساعت19:23---4 آذر 1391
سلام من خود ارضایی که میکنم بعد ارضا شدنم فرجم سرد میشه از داخل انگار رحمم داره یخ میزنه و این حس تا روز بعدم باهمه .میخواستم دلیلشو بدونم و

مجید
ساعت23:49---29 مهر 1391
سلام من چند سالی خود انزالی شدید داشتم و العان خیلی زود از کوره درمیرم وعصبی میشم و دیگه اینکه کمرم خمیده شده آیا با ترک خود انزالی بهبود پیدا میکنم ممنون لطفا جوتب را به ایمیلم بفرستید یا در سایت بگذارید maijd203kam@yahoo.com

مجید
ساعت15:22---26 مهر 1391
سلام من 19سال دارم و از 6سال پیش به این کار زشت دست زدم و تا حال چند دفعه به ترک این کار دست زدم وموفق نشدم اما العان نزدیک 2 هفته است که از این کار دست برداشته ام از راهنمایی شما متشکرم خدا خیرت بده اگه راهنمایی دیگه هم داشتی به ایمیلم بفرست

مجید
ساعت15:21---26 مهر 1391
سلام من 19سال دارم و از 6سال پیش به این کار زشت دست زدم و تا حال چند دفعه به ترک این کار دست زدم وموفق نشدم اما العان نزدیک 2 هفته است که از این کار دست برداشته ام از راهنمایی شما متشکرم خدا خیرت بده

محسن
ساعت18:04---21 تير 1391
سلام.
میشه منو راهنمای کنید کجا پیغاممو بزارم که بهم جواب بدین؟؟
ممنون.


الهام
ساعت16:32---1 ارديبهشت 1391
سلام. وبت قشنگ بود.

نفس
ساعت12:30---22 خرداد 1390
مفید بود
ممنووووووووووووووووووووووووو وووووووووووون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط MOHAMAD در 1:36 | |